Digipost kontroll for helse og omsorgssektoren
Arbeidsgivere som yter tjenester innen helse og omsorg må sikre at ansatte har gyldig politiattest i tråd med Helsepersonelloven §20a. Med Digipost kontroll kan din virksomhet gjøre dette enklere, raskere og tryggere.

Så enkelt er det

Send
Fyll ut forespørselen og send til mottaker. Du finner alle Digipost-brukere ved å søke etter navn og adresse.

Del
Mottaker blir nå varslet og velger hvilket dokument de ønsker å dele med deg.

Kontroller
Når mottaker har delt et dokument kan du kontrollere det, og når du er ferdig avsluttes tilgangen
Fordeler med Digipost kontroll
- Ekthetsgaranti: Vær trygg på at dokumentet er ekte – det finnes ingen garanti for at attesten er ekte når den videresendes eller bare vises frem fysisk.
- Personvern: Personopplysningene er trygge, siden innsynet bare gis midlertidig og blir ikke lagret noe sted.
- Oversikt: Få full oversikt over status og historikk automatisk.

Få to gratis kontroller
Test hvordan Digipost-kontroll fungerer før du kjøper et abonnement. Prøv løsningen uten forpliktelser og oppgrader om det passer deg. Har din bedrift allerede en Digipost-konto? Logg inn for å teste løsningen. Hvis ikke, må du først opprette en konto for å komme i gang.
Priser på abonnement
Liten | Medium | Stor |
---|---|---|
20 kontroller i året | 50 kontroller i året | 50+ kontroller i året |
99,- mnd | 199,- mnd | Kontakt oss for pris |
Abonnementet faktureres årlig. Alle priser er oppgitt uten mva.
"Digipost Kontroll forenkler ansettelsesprosessene for alle våre 65 barnehager. Vi får en enklere og sikrere prosess og bedre oversikt. "
- Leif Roberg, HR-Rådgiver, Kanvas
Ønsker du mer informasjon om Digipost kontroll?
Meld interesse så kontakter vi deg.